26 April 2014

FACEBOOK UPDATE

Today I'm gonna take a small break from my blog posting schedule and invite you to my new facebook profile, where you can find all my works I've ever made :) I've never been a big fan of fb pages so it took me 5 years to create mine - just because my private profile has the friend request limit and my works need more categories. So now you can visit me HERE! Check out my updates and all my project in chronological order in the 'albums' section :) X

https://www.facebook.com/nathaleeillustrations?fref=ts
Dziś mały przerywnik od standardowych notek w postaci zaproszenia na nowy facebook'owy profil, gdzie znajdziecie wszystkie moje prace jakie kiedykolwiek powstały :) Długo nie mogłam się przekonać do fanpage'u z którym zwlekałam 5 lat, ale nadszedł czas kiedy na dotychczasowym profilu pojawił się limit otrzymywanych zaproszeń a wrzucane projekty domagały się uporządkowania i kategorii. Tak więc od teraz serdecznie zapraszam was TUTAJ ! Pod sekcją 'albumy' znajdziecie posegregowane chronologicznie prace, update'owane na bieżąco :) X

4 comments:

Meagan Morrison said...

How exciting! I'm going to follow now. Amazing how much illustration work builds up over 5 years and the number of connections you make with people all over the world. I never knew what to expect from blogging my illustrations. It turned out to be so much more fulfilling than I ever could have imagined.

Meag xx
travelwritedraw.blogspot.com

Anonymous said...

oj świetnie, że założyłaś profil. Ja właśnie Cię polubiłam przez mojego goodbyaccident na fb. Świetny pomysł :) całuję

Lara Rose said...

Looks great! Very nice blog you have!

goodbyaccident.com said...

jakaś nowość co... mamy już początek maja :) a czytelnicy czekają. Przyszłam życzyć ci udanej Majóweczki Kochanie