14 February 2014

FEBRUARY NEWS

Hello my 'Valentines'! :)
Today I want to celebrate with you some big changes on my blog....oh and I'm not talking only about the template... but let's start from the beginning! 
I know I'm not the best blogger in the world - I leave my website for months and I always promise you to change it but I didn't. I feel that's not fair to treat my lovely readers in this way especially that you give me amazing support every day! 
I want to thank you for your emails, retweets and following me on bloglovin (almost 2000 yay! ).
A New Year is always a good reason to change something so I decided to bring my blog to life :) 
[here's the big moment!] 
From now you will find a new post on my blog EVERY WEEK! 
[yep, you're disapointed haha]. 
I know it won't be easy considering that everyday I start my day at 6 a.m and finish at 11 p.m and I still have no time for most of the things I want to do... but I'll try not to let you down this time :)
I prepared a lot of interesting content which I would like to share with you - new sets of illustrations, small guide about graphic tablets, amazing books and many,many more! I hope you'll like it :) 

Have a lovely day and see you next week!

Cześć!
W ten Walentynkowy dzień powracam do was z paroma małymi zmianami (mam nadzieje na lepsze) i nie mówię tu tylko o zmianie szablonu!
Wiem, że nigdy nie byłam najlepszym blogerem...porzucałam wstawianie notek na długie miesiące, chociaż za każdym razem obiecywałam regularne wpisy. To nie w porządku szczególnie dla tych czytelników którzy codziennie przekazują mi swoje wsparcie - w mailach, na tweeterze i bloglovinie (dziękuję za prawie 2000 followersów! ♥ )
Dlatego wykorzystując ideę Noworocznych postanowień, zdecydowałam przywrócić mój blog do życia:)
[oto moment wielkich niusów!]
Od tej pory notki będą się tu pojawiały KAŻDEGO TYGODNIA!
[wiem, nie zbyt ekscytujące haha]
   Zdaję sobie sprawę ,że to nie będzie łatwe biorąc pod uwagę, że wciąż żyję w biegu i brakuje mi dnia na tę ilość rzeczy które chciałabym robić, ale tym razem spróbuję Was nie zawieść ;) 
Przygotowałam już wiele materiałów które chcę tu zamieścić -nowe ilustracje, mały poradnik na temat tabletów graficznych, cudnie ilustrowane książki na które trafiłam i wiele, wiele więcej! Mam nadzieje, że znajdziecie coś dla siebie:)

Udanego dnia i do zobaczenia już za tydzień!

3 comments:

Efnu mubarok said...

Awesome, i love it :D

Hans Olsen said...

A new post every week sound nice.

I like your art and follow your steps:-)
Hope your Valentine day went superp.

Hans
http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

Aruba Nasir Khan said...

HeYY im your 569th follower :)
Hope you will return the favor :)
Waiting for you
Blog: www.arbbeautyblog.blogspot.com
Facebook: www.facebook.com/ARBBlogofficial