4 August 2015

REBRANDING

As you know the cobbler's wife are always the worst-shod so graphic designer can live six years without visual identity, right? Well, it's good that I prefered to focus on my products than my package especially that everybody was okay with that, but not me. All these years I was frustrated with my inconsistent profiles look but I didn't have a time and motivation to change it. Today, finally I can officially announce that NTHLEE illustrations has a logo and a whole visual identity :) Organizing my time effectively I've done this project as a part of my MA diploma work. After weeks of working on this by trial and error I did all of these you can see below. Set includes logo, facebook banner, website (soon available online), business cards, bookmarks, portfolio cover and leaflets. Enjoy!

Jak wiadomo szewc bez butów chodzi, a grafik bez własnej identyfikacji wizualnej. Niby to nikomu nie wadziło, niby to dobrze, że wolałam skupiać się na produktach a nie opakowaniu, ale niby to na niby. Czas mijał a mnie z roku na rok coraz bardziej drażnił brak spójności na moich profilach. Brak czasu i wieczne odkładanie „na później” jednak zrobiło swoje. I tak 6 lat po opublikowaniu swojej pierwszej ilustracji w internecie, w końcu nadszedł wielki dzień – NTHLEE illustrations od tej pory ma własne logo i tożsamość wizualną :) Żyjąc według zasady wykorzystywania czasu do maximum postanowiłam zająć się tym projektem w ramach mojego aneksu magisterskiego. Po tygodniach pracy metodą prób i błędów wykrzesałam to co możecie zobaczyć poniżej. W skład pracy wchodzi logo, facebook baner, strona www (dostępna online już niebawem), wizytówki, zakładki, okładka portfolio i ulotki. Enjoy!

Visual identity set
Leaflets
Bookmark with business cards
Portfolio covers
Facebook banner

2 comments:

Nina said...

Very beautiful! Well done:)

July

Lilian said...

So nice! Really suits you... love the colors!